Nepokazte svoje týždne odriekania. Diétu treba vydržať dokonca

Najväčšou motiváciou v držaní diéty, by pre vás mali byť uplynulé týždne či dni odriekania a samozrejme i doterajší výsledok. Pamätajte, že aj kilo do mínusu je, v tomto prípade, obrovským plusom. Ak by však pre vás táto motivácia nebola dostačujúca, pomôžte si liekom Adipex retard. Ten potlačí chuť do jedla, a tým bude odriekanie omnoho jednoduchšie. Tabletky za vás síce nepôjdu behať, ani nebudú konzumovať zeleninové šaláty, no na druhej strane odbúrajú vaše tajné snívanie o hamburgery s dvojitými hranolčekmi a colou.Muž s veľkým bruchom je hamburger a žena vedľa neho mu metrom meria obvod pásu
 
Adipex retard  sa tak trošku pohrá s vašou hlavou, konkrétne s receptormi, ktoré sa nachádzajú vo vašom mozgu. Práve oni robia tú najväčšiu neplechu. Neustále vás podvedome nabádajú k tomu, aby ste niečo vložili do úst. Sú to naozaj otravné potvory, pretože neprestanú ani vtedy, ak hlad v skutočnosti vôbec nemáte.
Tabletky by ste mali užívať raz za deň, a to ideálne spolu s raňajkami. Vo všeobecnosti platí, že lieky netreba užívať na prázdny žalúdok. Ak by ste na svoju „dávku“ ráno zabudli, môžete ju samozrejme užiť aj počas dňa, avšak nikdy nie večer pred spaním. Jedným z vedľajších účinkov lieku, ktorý však počas dňa nespôsobuje vážne problémy, je celkové nabudenie. Preto by ste mohli mať problém so zaspaním alebo budením uprostred noci.Vidlička obmotaná modrým metrom
 
Aby sa dostavil želaný efekt, tabletky by ste mali užívať aspoň mesiac. Pokojne pokračujte aj vtedy, ak vám vaša redukčná diéta už skončila. Takto sa aspoň vyvarujete vyjedaniu chladničky. V dobe, keď nebudete mať nič zakázané.
 
Platí to aj naopak. Ak teda skončíte s užívaním lieku,  po dobu nasledujúcich šiestich týždňov, by ste sa nemali vracať k nekontrolovateľnému jedeniu.
Nikdy neprekračujte dobu šiestich týždňov bez prestávky v užívaní tohto lieku. Pokiaľ by prvá fáza nepomohla, dajte si pauzu na rovnako dlhú dobu, ako ste liek užívali a následne môžete začať znova.

Prečo staviť na sklo


Presklené steny sme si do nášho domu nechali urobiť už nejaký čas dozadu. Dokonca si dovolím povedať, že išlo o časy, kedy sklo v interiéroch ešte nepatrilo  k takým hitom ako dnes. Tejto téme sa chcem však venovať práve preto, že v súčasnosti asi nepoznáme modernejšie prvky do domácností, ako je práve sklo. Ak sa teda rozhodujete, či si presklené steny „zaobstarať“ alebo nie, moja rada znie, že by ste mali jednoznačne staviť na sklo.Veľká presklená stena s červenými rámami a Vianočnou výzdobou.jpg
 
Prečo práve sklo
 
Na tom, že sa sklo stalo tak populárnym, v podstate nie je žiadna veda. Sklenené steny, ale taktiež okná alebo dvere, interiér presvetlia. Čím viac presklených plôch, tým viac svetla a tým priestrannejší dojem z celého príbytku. Ak teda premýšľate nad tým, ako si poraziť príliš stiesnený byt alebo dom, odpoveď už poznáte.Pohľad cez sklo na nočnú ulicu so svetlami.jpg
 
Čo prehodnotiť pred rekonštrukciou
 
Ako som spomenula už nazačiatku, my sme stavili na presklené steny. Sklenené prvky však môžete využiť aj na iných miestach. Okná sú samozrejmosťou, no ak im chcete vdýchnuť trochu netradičný šmrnc, mali by byť čo najväčšie. Druhým miestom, kde sa sklo využíva veľmi často, sú dvere. Podľa môjho skromného a laického názoru, dvere klasických rozmerov so sklenenou výplňou, nevyzerajú až tak dobre. Som skôr za dvere veľkých rozmerov, ideálne tie posuvné. Takýto kúsok máme v dome taktiež a sme veľmi spokojní. Pred tým, ako sa pustíte do samotných prác, dobre zhodnoťte, kde presne, sa sklo hodí v o vašom prípade. V niektorých bytoch totiž vynikne lepšie na stenách, inde zas na dverách. Nezabudnite na to, že takáto rekonštrukcia nie je najlacnejšia, takže nemusí byť zlé, ak si dopredu k sebe zavoláte bytového dizajnéra, ktorý vám poradí, čo, kde a ako. My sme to takto urobili. Slečna si za hodinu svojho času popýtala niečo okolo sto eur, no táto investícia sa oplatila. Sami by sme totiž asi nevedeli sklenené steny tak dokonale umiestniť.

4 najčastejšie chyby pri bielkovinovej diéte

Chyba číslo 1 – „Nie som hladný“
 
V prvej fáze bielkovinovej diéty Prodietix musíte konzumovať päť proteínových jedál za deň a okrem toho nezabúdať ani na kvantum povolenej zeleniny. V druhej fáze na vás denne čakajú štyri proteínové jedlá, jedno normálne varené jedlo a povolená zelenia. V tretej sú to už len tri proteínové jedlá, dve normálne jedlá a samozrejme čím viac povolenej zeleniny. „Nie som hladný“ v tomto prípade neplatí. Aj keď hlad nepociťujete, musíte denne skonzumovať päť chodov. Inak vám bude diéta nanič.Muž v oranžovom tričku na tekvicovom poli hryzie do tekvice
 
Chyba číslo 2 – „hodinka hore – dole nezaškodí“
 
Jesť musíte pravidelne, a to ideálne v presne stanovený čas. To platí o všetkých piatich pokrmoch, ktoré máte skonzumovať za deň. Medzi jednotlivými jedlami by mal byť rozdiel minimálne dve hodiny. Preto začnite s raňajkami o čosi skôr, napríklad už o šiestej alebo o siedmej ráno. Takto si môžete ostatné chody pekne vypočítať na celý deň. Pamätajte, že aj hodinový sklz, môže byť problém.
 
Chyba číslo 3 – „proteíny mi stačia“
 
Áno, proteínová diéta je najmä o konzumácii bielkovín. To však neznamená, že vaše telo nepotrebuje nič iné. Dôležitá je hlavne spomínaná zelenina. Tej by ste za deň mali zjesť minimálne tristo gramov. Čím viac jej budete konzumovať, tým lepšie pre vás. taktiež by ste nemali zabúdať na kvalitné za studena lisované oleje, ktoré si budete pridávať do jedál. Tie vám totiž zabezpečia dostatočný prísun omega mastných kyselín. Zeleninová šalát nezabudnite poriadne osoliť a taktiež svojmu telu doprajte vyššie dávky horčíka. Môžete piť minerálne vody, brať doplnky stravy alebo konzumovať vhodnú zeleninu s vysokým obsahom magnézia.Olivový olej sa leje do misky, vedľa ktorej ležia zelené olivy
 
Chyba číslo 4 – „Som abstinent, aj keď nemusím“
 
Alkoholické nápoje sú pri bielkovinovej diéte absolútnym tabu. Jedno malé pivo má okolo dvanástich až pätnástich gramov sacharidov. Nenechajte sa oklamať tým, že suché víno nie je sladké. Ani taká vodka nechutí sladko, no v oboch prípadoch, tieto nápoje obsahujú naozaj veľa sacharidov.

Kŕčové žily a pedikúra – na čo si dať pozor

Kŕčové žily na nohách venasum.com nepredstavujú len estetický, ale najmä vážny zdravotný problém. Mnohí ľudia, ktorí nimi trpia , si však neuvedomujú, na aké všetky oblasti, majú kŕčové žily dopad. Respektíve, čo všetko priamo a negatívne vplýva na varixy. Tak napríklad i obyčajná pedikúra, nemôže byť v prípade týchto osôb, úplne obyčajná. Na prvý pohľad nevinné úkony či drobné ranky, môžu byť totiž fatálne.
 Ženské nohy s červenými nechtami nad miskou s vodou a kvetmi
Svoju pedikérku upozornite vopred
 
Najväčším problémom pri pedikúre a kŕčových žilách je masáž. Pri tomto ochorení dolných končatín sú totiž masáže prísne zakázané. Ak teda navštevujete pedikérku, ktorá nikdy nezabudne na dôkladné premasírovanie chodidiel alebo  predkolenia, nezabudnite ju vopred upozorniť na to, aby tieto činnosti vynechala.
 
Najväčším zdravotným rizikom, ktoré pri kŕčových žilách hrozí, je trombóza. V preklade ide o krvnú zrazeninu, ktorá sa môže kedykoľvek pohnúť a putovať po tele. Kým sa zrazenina nachádza, napríklad, v nohách, nepredstavuje pre človeka vážne riziko. Problém nastane vtedy, ak sa dostane do pľúc alebo do srdca. To už hovoríme o komplikácii, ktorá vás môže stáť i život.
Pri masáži dochádza k prekrveniu daného miesta. No a to môže spôsobiť uvoľnenie tromby. Ak teda chodíte na pedikúru, naozaj dbajte na to, aby ste sa za každú cenu vyhli masírovaniu nôh, a to akejkoľvek ich časti.
 Pedikérka v zelenom tričku a zelených rukaviciach ošetruje ľudskú nohu
Pozor na drobné zranenia
 
Ďalším problémom sú drobné ranky, ktoré pri pedikúre môžu vzniknúť. Na prvý pohľad nevinné zranenie, môže pre ľudí, ktorí užívajú lieky na riedenie krvi, spôsobiť vážne komplikácie. Nejde ani tak o to, že vykrvácate u svojho pedikéra. Znížená zrážanlivosť krvi však stojí i za zhoršeným hojením rán. Rany na nohách sa pritom už samé o sebe hoja o čosi ťažšie. Preto si pri pedikúre dávajte naozaj pozor. To isté platí aj o profesionálovi alebo profesionálke, ktorá sa o vaše nohy stará namiesto vás.